Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 1 czerwca 2017

Komunia w szarościach/ Communion in grays

Cześć!
Sezon komunijny trwa jeszcze trwa, ale ja już swój zakończyłam....
Dzisiaj i jutro, pokażę Wam moje ostatnie, w tym roku, pamiątki komunijne...
Dzisiaj kartka pudełkowa, w szarościach. 
Typowo na pieniążki...
:)
Hi!
 The Communion season stil last, but I have already finished mine .... Today and tomorrow, I will show you my last (in this year) Communion memorabilia ... Today card box, in gray. Typical for the money ...
:) 
 Jak w większości moich komunijnych prac w tym roku, użyłam tylko jednej tekturki SnipArt - ażurowej serwetki z hostią. Uważam, że tekturki SnipArt są tak piękne, że niewiele im już trzeba...
Dodałam tylko kilka srebrnych dodatków i elegancka kartka gotowa...
:)
As in the most my Communion project on this year, I used only one SnipArt chipboard - openwork napkin with the host. I thint, that the SnipArt chipboards are so beautiful, that they don't need antything else...
I added only a few silver emebllishments and elegant card is ready...
:)


Pozdrawiam
Greet
:)

1 komentarz:

  1. Komunia zawsze kojarzy się z bielą, a tu widzę coś innego :) Super, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)