Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 11 czerwca 2017

Followe Your Dream - Art Journal

Cześć.
Magda Lenka tutaj. Dzisiaj mam dla Was mediowy art journal. Zamiast mgiełek, użyłam kilka kolorów tuszy Ink Stains, zmieszanych z wodą.
Używając metalowego elementu oraz stempli: ptaków oraz piórek, ułożyłam coś na kształt łapacza snów.Do wypełnienia tła, użyłam kilku stempli i maski Matrix. 
Na koniec dodałam niebieskie kwiatki wiśni.
:)
Hello!
Today I have for you mixed media Art Journal pages. Insteade of a mists, I used a few colorus of Stains Inks blended with water. I put together a metal embellishment and prints of stamps: birds and feathers and I made something like a dreamcatcher. To make a background, I used a few stamps and a stencil Matrix.
At the end I added blue cherry bloosoms.
:)





Art Journal zgłaszam na:
I submit my Art Journal for:

- Wyzwanie #59 w Scrapek.pl - "BINGO"
(tkanina - 2 media - stempel)

- Berry71bleu - Summer is here
Pozdrawiam
Greet
:)

1 komentarz:

  1. Stunningly beautiful! I Love the colors and the dream catcher. Your journal pages are amazing and never disappoint.
    Kate

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)