Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 27 maja 2017

Z sercem/ With a heart

Cześć!
Wczoraj był Dzień Mamy i na pewno przygotowaliście prezenty dla swoich Mam. 
Ja dla mojej, mam jak co roku, prezent ręcznie robiony...
Takie prezenty moja Mama lubi najbardziej
:)
Hey!
Yesterday was a Mother's Day, and I'm sure, that you prepared presents for your Mom. 
Like every year, I have for mine a handmade gift.
Such gifts my mom likes the most.
:)
 W tym roku, przygotowałam mediowy blejtram z kwiecistym sercem, w którym użyłam tylko dwóch tekturek SnipArt - dużego borderu koła oraz jednego z napisów z zestawu napisów i te dwie tekturki, w zupełności wystarczyły, aby dodać uroku pracy...
Wydaje mi się, że świetnie nadałby się też jako prezent ślubny...
Zerknijcie na szczegóły i dajcie znać, czy Waszym Mamom, tez by się spodobał...?
:)
This year, I have prepared a mix media panel with a flowery heart, in which I used only two SnipArt chipboards - a large circle border and one of the inscriptions from the set of inscriptions. These two chipboards are enough, to add to the charm to the work ...
I think, that will be perfect for a wedding gift too...
 Take a look at the details and let us know whether your Mom would like it too...?

7 komentarzy:

  1. piękna praca, mama z pewnością była zachwycona! dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie fantastyczne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Ależ bym się cieszyła z takiego prezentu i pęczniała z dumy. Widać włożone serce w jego wykonanie. Dziękujemy, że ten wspaniały blejtram bierze udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny!dziekuje za udzial w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, wyjątkowa praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Białych Kruczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Świetny pomysł na ukwieconą ramkę. Pozdrawiam. Kasia DT/Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)