Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 20 maja 2017

Kartka dla Kochanej Mamy

Witajcie!
Dzień Mamy już za kilka dni, jako inspirację dla Skarbnicy Pomysłów, postanowiłam przygotować kartkę dla mamy - jako małą odskocznię od komunijnych prac...
:)
Bardzo lubię tą formę kartek z falbanką, więc i tym razem postanowiłam zrobić kartkę w tej formie...
Uwielbiam też styl vintage, więc wybrałam papiery AltairArt pasujące do niego - deski z kolekcji Dreams Come True oraz Breath of Spring 09.  Brzegi papierów wytuszowałam brązowym tuszem. Dodałam tekturkę, piękne serce z konwaliami i napisem, od SnipArt, które tez wytuszowałam. Całość wzbogacają piękne kwiaty i koronka...
:)
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Cudna !!! Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna;)
    Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, bardzo oryginalna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny "tajemniczy" klimacik, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, elegancka kartka, dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)