Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 11 maja 2017

DREAM

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was kartkę "DREAM", w której wykorzystałam papiery z kolekcji Primavera. Jako tło, wykorzystałam papier z napisami "Dreamcatcher". Jego brzegi wytuszowałam.
Z arkuszy z elementami do wycinania wycięłam kwiatowy wianek, łapacz snów i motylka.
Dodałam też epoksydową naklejkę, półperełki, ćwieki, button oraz ulubiona... Gardenię...
:)
Hello!
Today I have for you a card "DREAM", in which I used papers from the Primavera collection.
As a background, I used a paper with inscriptions. The edges of this paper I stained with ink.
From the sheet with the elements to cut, I cut out a floral garland, a dreamcatcher, birds and a butterfly.
I added also an epoxy sticker, half pearls, brads, a button and my favourite... Gardenia... 
:)




Pozdrawiam
Greet
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)