Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 26 kwietnia 2017

Narodziny/ Baby born

Witajcie!
Na moją dzisiejszą inspirację dla ScrapBerry's, postanowiłam przygotować dwie kartki z okazji narodzin dziecka - chłopca i dziewczynki. Świetnie pasują do tego stemple Little Bunnies, które odbiłam i pokolorowałam kredkami akwarelowymi.
Hello!
I decided to prepare two cards for a baby born occassion - boy and girl, for my ScrapBerry'sinspiration today. Little Bunnies stamps fits perfectly for this theme. I stamped it and colored with watercolor crayons. 
Do zrobienia tych kartek, użyłam papierów z kolekcji Dream Land - Beautifull Garden i Rose Castle, a także papieru Giraffe z kolekcji Kid's Fun.
Dodałam też kwiaty gardenii oraz malutkie, ręcznie robione kwiatuszki z foamiranu, a także kokardkę z serduszkami, ćwieki oraz błyszczące dodatki.
Zerknijcie na szczegóły..
:)
To make this card I used papers from the Dream Land collection - Beautifull Garden and Rose Castle, and paper Giraffe from the Kid's Fun collection.
Also I added gardenias flowers and little, handmade foam flowers and a colored bow with hearts, brads and a shiny stickers.
Take a look at the details...
:)







Swoje prace, zgłaszam na:
I submit my projects for:

- Wyzwanie w Miszmasz Papierowy - "Koronkowy zawrót głowy"

Pozdrawiam
Greet

2 komentarze:

  1. Jakie słodziaki :) Idealne :) Madziu, dziękuję za zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kartki :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)