Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 1 marca 2017

PIerwsza kartka Wielkanocna/ First Easter Card

Cześć!
Na blogu ScrapBerry's ruszyło właśnie wyzwanie.
Słonce znów mocniej świeci, zakwitły już pierwsze kwiaty.
Wiosna jest tuż za rogiem, dlatego temat wyzwania, to
WIOSNA
:)
Hello!
On the ScrapBerry's blog started new challenge.
The sun is shining again and the first spring flowers are blossoming. 
Spring is just around the corner and therefore the theme of new challenge is
SPRING
:)
Wielkanoc jednoznacznie kojarzy mi się z wiosną, dlatego na to wyzwanie, postanowiłam przygotować Wielkanocną kartkę w kolorach mocno kojarzących się z wiosną.
Easter unambiguously makes me think of spring, so for this challenge, I decided to prepare Easter card in the colors typically associated with spring.
Do zrobienia tej kartki, użyłam papierów z kolekcji Forest Friends, Home Sweet Home, The Art Of Nature oraz Summer Joy. Dodatkowo, użyłam kwiatów wiśni, półperełek i polimerowej różyczki.
Brzegi papierów potuszowałam fioletowym i żółtym tuszem. 
Pełną listę produktów, znajdziecie na blogu ScrapBerry's.
To do this card, I used papers from the Forest Friensds, Home Sweet Home, The Art Of Nature and Summer Joy collections. Additionally I used a cherry bloosom, half pearls and polymer rose.
The edges of the paper colored a purple and yellow ink. 
Complete list products which I used you can find on the ScrapBerry's blog.
Swoją pracę zgłaszam na:
I submit my project for the:

(użyłam: ptaszka, kwiatów i warstw)

(Kolory: fioletowy i żółty oraz kwiaty)

(I used Sizzix die) 

Pozdrawiam
Greet

14 komentarzy:

  1. Piękna kartka, chciałabym jednak zapytać co było inspiracją do stworzenia właśnie takiej pracy z naszego moodboadru? Bo w opisie nie znalazłam ani słowa.. ;)
    Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakrycznie, nie dopisałam. Uwielbiam kolor fioletowy i jego połącznie z żółtym, a takie kolory znalazłam na moodboardzie. Dodatkowo, są też kwiaty, których na moodboardzie pełno.

      Usuń
    2. ok dziękuje za odpowiedź ;)
      Powodzenia w wyzwaniu.

      Usuń
  2. Piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu DIY czyli zrób to sam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspólną zabawę! Pozdrawiam, jot.be.gie DT Przydasie Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak...dziękuję za wspólną zabawę z Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, piękna praca, i do tego ten papier Scrap Berrys!!! z zazdrosci "pożółkłam" i idę szukać stempelków z króliczkiem, żeby Twoja inspiracja mi nie uciekla;-) a serio: dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna wiosenna praca!
    Marzena DT Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna świąteczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zinterpretowałaś temat. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY Zrób To Sam. Pozdrawiam: Aga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)