Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 11 marca 2017

Pastelowa kartka/ Pastel card

Witajcie!
Dzisiaj mój dzień na blogu ScrapBerry's i jako moją kolejną inspirację, mam dla Was pastelową kartkę...
:)
Hello!
Today it's my day on the ScrapBerry's blog and I have for you my another inspiration - pastel card...
:)
Do zrobienia tej kartki, użyłam kilku papierów z kolekcji Home Sweet Home oraz papieru z kolekcji Cherished Jewels. Z jednego z papierów, wycięłam piękną grafikę z kwiatowym wiankiem, która jest główną ozdobą kartki. Użyłam też sporej ilości kwiatów - kwiatów wiśni i moich ulubionych gardenii. Dodatkowo użyłam błyszczących dżetów, półperełek, sznurka i polimerowej różyczki. Brzegi kartki potuszowałam różowym i fioletowym tuszem.

I used a few papers from the Home Sweet Home collection  and a one paper from the Cherished Jewels collection to make this card. I cut out a beatifull graphics with floral wreath from the one of this papers, which is the main ornament on this card. Also I used a lot of flowers - cherry bloosoms and my favourite gardenia. Additionally I used a pink little jets, half pearls, string and polymer little roses. I colored the edges of the card with pink and purple ink.
Swoją pracę, zgłaszam na:
I Submit my project for:

 - CMC#90 - "Pastel colours"

Pozdrawiam
Greet

3 komentarze:

  1. Piękna pastelowa karteczka!Ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna jest! Taka radosna, wiosenna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)