Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 27 marca 2017

Kartka "DLA CIEBIE"/ Card "FOR YOU"

Cześć!
Dzisiejsza moja inspiracja dla ScrapBerry's to kartka, którą zrobiłam z praktycznie jednej kolekcji.
Do zrobienia jej, użyłam papierów z małego bloczka z kolekcji Basik's New Adventure. 
Dodatkowo, użyłam stempla z kolekcji Basic & Co., który pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Na sam koniec, dodałam trochę błyszczących dżetów oraz korkowe naklejki, również z kolekcji Basic & Co. 
Hello!
Today I have to show you a card, which I made practically from the one collection. To make this card I used a small set of papers from the Basik's New Adventure collection. I also used a Basic & Co stamp, which I coloured with watercolour crayons. At the end I added cork stickers, half pearls and some shiny elements.
Pozdrawiam
Greet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)