Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 23 lutego 2017

Pisanka z Aniołkiem/ Easter egg with angel

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was kolejną mediową pisankę, którą zrobiłam dla SnipArt
Tym razem, oprócz mojej ulubionej owalnej ramki z wiosennymi kwiatami i ślicznych malutkich różyczek, dodałam aniołka...
:)

Hello!
Today I have for you another mixed media Easter egg, which I made for SnipArt.
This time, except my favourite oval frame with spring flowers and a cute tiny roses, I added a little angel...
:)
 Jest też spora ilość kwiatów, mediów oraz przepiórcze jajeczko.
Zerknijcie na szczegóły...
There is also a lot of flowers, medias and a quail egg.
Take a look at the details...
:)
 Zgłaszam swoją pracę na:
I submit my project to:
 
- Wyzwanie #17 w Przydasiach Pasjonaty - BLOG HOP
(użyłam: kwiatów, tekturki i warstw)

Pozdrawiam/Greet

6 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepikgosi.pl pozdrawiam kasiekt DT sklepik gosi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Świąteczna i wiosenna.
    Dziękuję za dołaczenie do naszej zabawy na blogu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wiosenna praca!
    Dziękujemy za udział w naszej blog hopowej zabawie:)
    Pozdrawiam, Marzena DT Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólną zabawę! Pozdrawiam, jot.be.gie DT Przydasie Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za udział w zabawie Przydasie Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)