Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 12 lutego 2017

Nigdy nie przestawaj marzyć - kartka/ Never Stop Dreaming - card

Cześć. 
 Dzisiaj mam dla Was mój kolejny projekt dla ScrapBerry's, który można było zobaczyć na targach w Frankfurcie.

Hello.
Today I have another project for ScrapBerry's, which you could see on the Creativeworld show in Frankfurt.
Jest to kartka zrobiona z jednej z nowych kolekcji - "Nature's Spirit" - naprawdę bardzo podoba mi się ta kolekcja, a szczególnie jeden papier... Ale na niego jeszcze przyjdzie czas
;)
This card is made from the one of newest collections - "Nature's Spirit" - I really like this collection, especially one paper... But will come still have a time for him 
;) 

  Do zrobienia tej kartki użyłam papierów: Tribal Textures, Dreamcatchers i Wild & Free, z którego wycięłam piórka i ramkę z napisem. Użyłam też stempli z zestawu "Free Spirit", z którego dobiłam i pokolorowałam motylki i piórka.


To make this card I used a followed papers: Tribal Textures, Dreamcatchers and Wild & Free, in which I cut out a feathers and a frame with inscription.
Also I used a stamp "Free Spirit", in which I stamped and colored a feathers and butterflies.


Na koniec, kartkę ozdobiłam półperełkami "Wind of travel" i trochę brokatu.
At the end, I added a half pearls from the "Wind of travel" set and some glitter.

Swoją pracę zgłaszam na:
I submit my project for:

- Wyzwanie #55 w Scrapek.pl - "Coś pozytywnego"
  
- Wyzwanie #28 w ScrapAndMe - "Ulotne chwile"
 

Pozdrawiam/Greet
eMKa

9 komentarzy:

  1. Urocza, klimatyczna praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe. :)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa kompozycja, fajnie wygląda ta koronka-dzięki niej kartka ma taki bardziej vintage-owy klimat.
    zdaje się, że widziałam Ciebie na Craft Wawie, tak mi się teraz skojarzyłaś z fotki :) pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :).Tak, byłam na CraftWawie, więc jak najbardziej mogłam to być ja :)

      Usuń
    2. Dziękuję :).Tak, byłam na CraftWawie, więc jak najbardziej mogłam to być ja :)

      Usuń
  3. Fantastyczna!! <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ! Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu na blogu Scrapek.pl - pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie. Dodatek bawełnianej koronki zrobił swoje! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyle zawsze są pozytywne. Cudna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)