Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 11 stycznia 2017

Kartka urodzinowa/ Birthday card

Witajcie!
Dzisiaj, jako inspirację dla ScrapBerry's, mam dla Was kartkę w kształcie auta, którą zrobiłam na drugie urodziny małego Gabrysia.
Robiąc kartkę, wykorzystałam mały zestaw papierów Basik's New Adventure. Wykorzystałam też stempel Basic & Co, który pokolorowałam kredkami akwarelowymi.

Hello! 
Today I want to show you a card in the shape of a car, which I made for Gabriel's second birthday. To make this card I used a small set of papers from the Basik's New Adventure collection. I also used a Basic & Co stamp, which I coloured with watercolour crayons. 
Na koniec dodałam trochę błyszczących elementów, światła i rejestrację z imieniem chłopca.

At the end I added some shiny elements, car lights and the registration with the name of the birthday boy.
:)
Pracę zgłaszam na:
I submit my project for the:

- Wyzwanie #16 w od A do Zet - "Coś nowego"
(nigdy nie robiłam kartki w kształcie autka, w dodatku z kotem za kierownicą)
Pozdrawiam/Greet
:)

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na dziecięcą kartkę, wesoło i kolorowo, tak jak powinno być, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka :) Napatrzeć się muszę :) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek jest świetny, zwłaszcza za kierownicą takiej bryki:) Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu Od A do Zet. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Kartka rewelacyjna. Kształt i kolory adekwatny do wieku dziecka.
    Na pewno bardzo się podobała Gabrysiowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wesolutka kartka :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  6. Małego Gabrysia na pewno ucieszyła kartka. Jest nie tylko bardzo kolorowa, ale ciekawie wykonana. Doskonała dla małych łapek. Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)