Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 26 grudnia 2016

Wesołych Świąt!/ Merry Christmas!

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was moją ostatnią świąteczną kartkę w tym roku.
Jest to kartka w klimacie vintage, którą wykonałam przy pomocy różnych kolekcji ScrapBerry's. 
:)

Hello!
Today I willshow you my last Christmas card of this year. 
This is a vintage style card which was made using various ScrapBerry's collections. 
:) 
Do zrobienia warstw i proporczyków, użyłam papierów Warmed-over Cabbage oraz Story z kolekcji Holiday Romance oraz papier Notation z kolekcji Juliet. Następnie dodałam grafikę z choinką, kilka perełek z zestawu zawijasków z kolekcji Wind of travel, wstążkę i ćwiek z kolekcji Once Upon a Winter. Na koniec pochlapałam kartkę białym tuszem. 

To do layers and pennants, I used the following papers: Warmed-over Cabbage and Story from the Holiday Romance collection and Notation from the Juliet collection. Then I added a vintage graphic with a Christmas tree, a few pearls from the set of curls from the Wind of travel collection, ribbon and a brad with a holly from the Once Upon a Winter collection. 
At the end I splashed the card using a white ink.
Swoją kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie #64 w Namaste - "Boże Narodzenie"

Wesołych Świąt!
Merry Christmas everyone! 
:)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)