Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Nietypowa bombka/Unusual Christmas bauble

Witajcie!
Dzisiaj po raz kolejny mam zaszczy gościć na blogu Retro Kraft Shop. Z tej okazji, przygotowałam nietypowy świąteczny projekt - bombkę z ciekawym wnętrzem...
Zamieściłam w niej m.in. stary wiatrak, żarówkę Primy oraz kilka trybików, a także sporo innych materiałów dostępnych w Retro Kraft Shop... Pełną listę użytych produktów znajdziecie na blogu Retro Kraft Shop.
;)

Hello!
Today, once again I have the honor of being hosted on the Retro Kraft Shop blog. On this occassion I prepared an unusual Christmas project - a Christmas bauble with an interesting interior... 
In it, I put, among other things, an old windmill, a Prima Marketing lightbulb, a few gears and also 
many other materials avaliable at Retro Kraft Shop... 
A complete list of products which I used can be found on the
:)
 Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów.
 I invite you to look at the details.
Niestety, to mój ostatni gościnny projekt, więc ogromnie dziękuję za możliwość bycia Gościnną Projektantką na blogu Retro Kraft Shop. 
Mam nadzieję, że podobały Wam się moje prace. 

Unfortunately, this is my last guest project, so a big thank you for the opportunity to be a Guest Designer on the Retro Kraft Shop blog
I hope that you liked my projects.
Swoją pracę zgłaszam na:


- Wyzwanie #45 w Studio SZOK - "Blask"
(zainspirowały mnie bombki z moodboardu, choć moja jest zupełnie inna)


Pozdrawiam/Greet

12 komentarzy:

  1. Jest piękna! Nietypowa urocza ....ach! Dekoracja idealna na cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great idea!! Love it! Thank you for joining us with our 13Arts challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pretty !! Thanks for joining us at the 13@rts.

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful decoration, I love the rusty interior, thanks for playing with us at 13 arts!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna ta bombka, zakochałam się w niej!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca!!! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu MiszMasz Papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to piękne jest!!! Cudowna praca!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja !!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu w Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna! Świetny pomysł!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)