Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 4 grudnia 2016

Męska kartka - GDT Retro Kraft Shop

Witajcie!
Dzisiaj mam wielki zaszczyt być Gościnną Projektantką na blogu Retro Kraft Shop...
:)

Hello!
Today I have a great honor to be a Guest Designer on the Retro Kraft Shop blog...
:)
Ostatnio sporą część moich prac zajmują prace mediowe, ale dzisiaj przygotowałam tylko lekko mediową męską kartkę w stylu retro, w której użyłam naprawdę wielu produktów z Retro Kraft Shop. Pełną listę użytych produktów znajdziecie na blogu Retro Kraft Shop, a ja tylko dodam, że użyłam jeszcze papierów AltairArt - Holy Mountains 09/10, Skies oraz tego paska, z którego wycięłam proporczyki.

A large part of my work has lately been 
mixed media, but today I prepared an only slightly mixed-media masculine 
retro card, in which I used really many products from Retro Kraft Shop. Complete list products which I used you can find on the Retro Kraft Shop blog and I will only add that I used an AltaiArt's papers too - Holy Mountains 09/10, Skies and this strip from which I cut out a pennants.
Pozdrawiam/Greetings
:)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)