Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 11 grudnia 2016

Hello winter! ATC

Cześć.
Dzisiaj mam dla Was nowinkę, którą jest moja pierwsza inspiracja dla ScrapBerry's. Jestem bardzo, bardzo dumna z tego, że mogę być częścią zespołu ScrapBerry's. To wielki zaszczyt dla mnie. Romy, ogromnie dziękuję za zaproszenie.
Dzisiaj chcę wam pokazać naprawdę ośnieżone, zimowe ATCiaki z ręcznie robionymi poinsecjami z papieru czerpanego.

Hi.
This is my first inspiration for the ScrapBerry's and I'm very, very proud that I can be the one of the ScrapBerry's designers. It's a great honor for me. Thank you so much Romy for the invitation. Today I want to show you really snowy, wintery ATC's with the handmade poinsettias.
Baza ATC'iaków, to papier Touchnig Story z kolekcji Holiday Romance, a śnieżynki wycięłam z papieru Beautifull Garden z kolekcji Dream Land. Oprócz tego użyłam maski Matrix i dodałam zimowe stemple z kolekcji Happy Holidays - użyłam znaczka pocztowego ze słodkim bałwankiem i dwóch napisów. Następnie dodałam zawijaski z kolkejci Around The World.

The base of this ATC's I made with Touching Story paper from the Holiday Romance collection, and a snowflakes I cut out of the Beautifull Garden paper from the Dream Land collection. Besides, I used a Matrix mask and I added winter stamps from the Happy Holidays collection – I used a postage stamp with a cute snowman and two subtilties. Next I added a curls from the Around The World collection. 

13 komentarzy:

  1. Gratuluję bardzo!
    A ATCiki świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się.

      Usuń
  2. Sliczne kwiaty. Dziekuje za udzial w wyzwaniu FHB. Pozdrawiam. Craftolina DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze karteczki,kwiatki ślicznie wyszły :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu FHB!
    Pozdrawiam,Carmen DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe poinsecje i cudne ATC <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu blog FHB - Olga DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bałwanki. Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great project, Thank you very much for joining us on the challenge I Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Gratulacje!
    A ATCiaki super, kwiaty przecudne :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-sie.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ATeciaki !!! Dziękujemy za udział w zabawie z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. so pretty and snowy! thanks for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie te bałwanki, fajna kompozycja i kolorystyka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)