Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Art Journal 17/2016 - It's cold outside - kurs/tutorial

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was zimowy Art Journal dla AltairArt i filmik pokazujący w jaki sposób go wykonałam. 
:) 

Hello!
Today I have for you a wintery Art Journal page for AltairArt and a video showing how I make it. 
:)
 Do wykonania tej strony, użyłam dwóch papierów AltairArt: szarego arkusza z małego bloczku Ever and Always oraz deseczek (Time) z kolekcji Foggy Dew.

To make this Art Journal page, I used a two AltairArt's papers: grey sheet from the small pad of Ever and Always collection and Time from the Foggy Dew collection.
 Zapraszam do obejrzenia kursu:
I invite you to show the tutorial:


2 komentarze:

  1. Świetna strona, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madzik, a ja nie mam motywacji do prowadzenia art journala nooo :(
    Strona czadowa, no i ten bałwan :D
    Dziękuję Ci za udział w śnieżynkowym wyzwaniu Przyda-sie.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)