Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 6 listopada 2016

Zegarowa bombka

Witajcie!
Nowe wyzwanie czeka na Was na blogu SnipArt. Tym razem, w pracy, musicie użyć zegara...
:)
 Ja powoli wchodzę w klimat Świąt, więc przygotowałam zegarową bombkę, w której użyłam dużego zegara, mechanicznego serca i trybików z zestawu...
 A z tyłu bombki...
...prawdziwa galaktyka...
:)
 Pracę zgłaszam na:

- Wyzwanie #8 w Hello Scrap - "Świąteczny moodboard"
(zainspirowałam się zdjęciem bombki, choć moja jest zupełnie inna)
http://blog-helloscrap.blogspot.ie/2016/11/wyzwanie-8-swiateczny-moodboard.html

- Wyzwanie #2 w Sklepik Gosi - "Błyszczy się"
http://sklepikgosi.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-2-byszczy-sie.html

- Wyzwanie #10/2016 w Craft Passion - "Baby, its could outside"
http://craftpassion-pl.blogspot.com/2016/11/baby-its-cold-outside-wyzwanie102016.html

Pozdrawiam
:)

13 komentarzy:

  1. Absolutnie fantastyczne - niesamowity pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegar zegarem, fajny jest. Ale tył bombki....aż zaniemówiłam. Zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i przepiękne wykonanie. Tył cudny - można siedzieć i obracać w rękach w nieskończoność... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zegar, piękna bombka, galaktyka zachwycająca i tam z pewnością jest zimno :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł , rewelacyjne wykonanie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo pomysłowa bombka, wprowadza nas w kosmiczny wymiar... :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  7. urzekająca. jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. gratulacje pozdrawiam DT sklepikgosi.pl - kasiekt

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle ciekawe podejście do tematu :-) W imieniu DT blogu Sklepiku Gosi, dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne podejście do tematu :) bombka genialna z każdej strony ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Ania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna bombka. Na moją choinkę idealna. Dla mnie bo zegar a ja kocham wszelkie zegarowe motywy, dla Niemęża galaktyka, bo on sam trochę jakby z kosmosu ;) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu HelloScrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)