Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 14 listopada 2016

ATC Halloween

Witajcie!
Jakiś czas temu wygrałam cudowną nagrodę na blogu Mixed Media World i razem z koordynatorką bloga - Ingrid, postanowiłyśmy zrobić sobie małe wyzwanie. Obie miałyśmy zrobić pracę przy użyciu tych samych produktów...
Ja zrobiłam kolejne ATC...
:)

Hello!
Some time ago I won a wonderful prize on the blog Mixed Media World and together with the coordinator of the blog - Ingrid, decided to take a small challenge. Both had to do the project using the same products ...
I did another ATC ...
:) 
 Tło moich ATCiaków zrobiłam przy pomocy permanentnych tuszy Prima Marketing i gumowego stempla Hero Arts. Na to dodałam wzór z czarnego gesso, odbity z maski Prima Marketing. Jeszcze moksy wzór posypałam brokatowym pudrem do embossingu...
Dodałam tekturki SnipArt i voila!
:)

I've done background of my ATC with permanent ink Prima Marketing and rubber stamp Hero Arts. Next I added a pattern of black gesso, reflected from the Prima Marketing mask. Still wet pattern I sprinkle glitter embossing powder...
I added the SnipArt
chipboard and voila!
:)
 Jeszcze zdjęcie nagrody...
And here is a prize photo...
:)
 A, zapomniałam... Gdyby ktoś chciał zrobić sobie takie tło przy pomocy permanentnych tuszy Prima, zapraszam do Skarbnicy Pomysłów, tam znajdziecie zestawy tych tuszy.
:) 

Oh, I forgot ... If someone would like to do a background like this using Prima's permanent inks , I invite you to the Skarbnica Pomysłów store, where you will find sets of this inks.
:) 
 Swoje ATCiaki zgłaszam na:

http://blog.na-strychu.pl/2016/10/wymiana-atc/

(brokat - tekturka - świecący puder do embossingu)


Pozdrawiam
Greetings
:)

11 komentarzy:

  1. Yay! Whoat a gorgeou set of ATCs! Love how you used the supplies! I hope you enjoy working with them and make some more beautiful projects with them.
    Hugs
    Ingrid x

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żywo jeszcze piękniejsze! Wylosowałam ATC od Ciebie w wymianie Na Strychu :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Ikropki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. so great cards with wonderful details! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice project, thank you for joining us for the challenge I Kropka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kompozycja. Dziękujemy za udział w wyzwaniu I Kropki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)