Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 13 października 2016

Steampunk tree

Hej, hej!
Nie wiem czy wiecie, ale od jakiegoś już czasu w ofercie SnipArt, są świetne warstwowe drzewa - w różnych rozmiarach i wzorach, które można teraz fajnie wykorzystać w jesiennych pracach. Dzisiaj właśnie, w ramach inspiracji, postanowiłam wykorzystać jedno z takich małych drzew i umieścić je na małym tagu, na którym wbrew pozorom, można naprawdę wiele zmieścić...
;) 
Bazę taga pogessowałam, dodałam wzór z maski, trochę stempli i trochę mgiełek w różnych odcieniach kolory brązowego. Moje drzewo urosło na "wzgórzu" usypanym z gazy i sizalu, za kamienia, robią płatki kolorowej miki i mikrokulki. Drzewo, dodatkowo ozdobiłam trybikami oraz mikrokulkami i też nieco zmediowałam...
Na końcu dodałam napis "Memories" i pochlapałam wszystko czarnym Splash'em....
Zerknijcie na szczegóły...
:)
 Tag, zgłaszam na:

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/10/nowe-wyzwanie-tekturka-po-przejsciach.html

http://craftfunsklep.blogspot.ie/2016/09/wyzwanie47-dotkniete-zebem-czasu.html

(kleksy - stempel - sznurek)
http://swiatstempli.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-pazdziernikowe-7-bingo.html

Pozdrawiam
:)

21 komentarzy:

  1. Śliczny tag! Widać, ze włożyłaś w niego moc pracy. Bardzo podobają mi się te białe kuleczki na drzewie pomiędzy trybikami, przywodzą na myśl kwiaty wiśni, czy też jak kto woli polskiej jabłoni, albo śnieżne płatki. Obie wersje nieco melancholijne... Idealne na tą porę roku :) Nad wspaniałością trybików nawet nie ma co dyskutować ;) Ja osobiście może nawiązałabym kolorem napisu właśnie do tej bieli, ale tak też wygląda bardzo ciekawie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Świata Stempli.
    Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, co za klimat... uwielbiam :) Dziękuję w imieniu Świata Stempli za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca, taka "charakterna"! Pozdrawiam serdecznie.
    Ula z BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby zmieścić, to trzeba umieć, a Ty umiesz, wszystko pięknie współgra, świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No "upchnęłaś" na tak małej powierzchni tyle smaczków, ja podziwiam i klimat uzyskałaś wyjątkowy! Szkoda, że do rąk wziąć nie można i z bliska podziwiać;) W imieniu DT Miszmasz papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje mediowanie, rewelacyjna praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Steampunk, to kompletnie nie mój styl jest, ale pooglądać lubię. A na Twoim tagu tyle się dzieje... wow

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram Anetę super ci to zawsze wychodzi..

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędny tag! Drzewo jest niesamowite!
    Pozdrawiam,
    Aneta / manufaktura-anety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity! Też bym chciała tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam! Brawo za pomysł i za wykonanie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne drzewo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza Papierowego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ tu ząb czasu zrobiła swoje ;)Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest sztuka tak zagospodarować małą powierzchnię by wyszło interesująco i Ty zrobiłaś to bardzo dobrze. Fajnie! Dużo warstw, ciekawe detale, sporo mediów. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna propozycja, drzewko jest mega fajne ;))) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Klimatyczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)