Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 29 października 2016

Mediowy notes

Witajcie!
Dzisiaj moja kolej na inspirację w SnipArt.
Tym razem przygotowałam dla Was mediowy notes z użyciem tekturek SnipArt.
Tekturki, które użyłam to: murek, ramka z koronką i latarenka z zestawu latarenek.
:)
Tekturki ułożyłam na bazie notesu oklejonej papierem Sicyly od ScrapBerry's, na nie dodałam trochę elementów z żywicy, trochę kwiatów - papierowych i żywicznych oraz metalowych dodatków. Wszystko zmediowałam i dodałam jeszcze kilka stempli...
Zapraszam do obejrzenia szczegółów...
:)
Notes zgłaszam na:


13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny!!! Chętnie bym taki przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna okładka - lubię takie nietypowe, rzadko spotykane połączenia kolorów. Proszę powiększaj zdjęcia będzie lepiej widać detale, które pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są duże, wystarczy kliknąć na zdjęcie, aby się powiększyło ;) W zależności od przeglądarki, może zaistnieć potrzeba ponownego kliknjęcia, aby powiększyło się do pełnego rozmiaru :)

      Usuń
    2. Zdjęcia są duże, wystarczy kliknąć na zdjęcie, aby się powiększyło ;) W zależności od przeglądarki, może zaistnieć potrzeba ponownego kliknjęcia, aby powiększyło się do pełnego rozmiaru :)

      Usuń
  3. Przepiękny notes z mnóstwem cudownych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful work! I love it!! Thank you for joining us at ScrapBerry's!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam notesy. Twój jest wyjątkowy! Przepiękne prace. Prawdziwa uczta dla mojej duszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna praca zapierająca dech!
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty
    Ps. Prosimy o prawidłowe podlinkowanie pracy na naszym blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawione <3

      Usuń
  7. Cuda tworzysz :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna okładka:) ja jeszcze troszkę z dystansem podchodzę do mediowania:) a twoja praca jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)