Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 3 października 2016

Jesienne serduszko...

Witajcie!
Do wczoraj mieliśmy piękną, ciepłą jesienną pogodę, dzisiaj już niestety za oknem plucha, ale mam dla Was coś, co na pewno Was rozgrzeje i poprawi Wam humory - mediowe, jesienne serduszko dla SnipArt...
:)
Warstwy ułożyłam z odcisków z masy oraz różnych tekturek SnipArt - dużego zegara, ażurowych liści i listków dębu (dostępne po zalogowaniu do sklepu), latarenki oraz napisu "this moment"
Dodałam klimatyczną, metalową sowę, trochę mikrokulek w dwóch rozmiarach.
Wypsikałam wszystko różnymi kolorami mgiełek 13arts: Chalk yellow amber,  Pastel Carmel, Chalk Fushia, Chalk dark brown, Pastel salmon 
 i leciutko pogessowałam calość białym gesso 13arts...
:)
Serduszko zgłaszam na:
Pozdrawiam 
:)

9 komentarzy:

  1. This is just gorgeous!! Thanks so much for joining us at The Mixed Media Monthly Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace robisz cudowne, ale ta skradła moje serce. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace mnie coraz bardziej zachwycają, mediowanie cudnie Ci wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so beautiful! I love that owl charm too. Thanks for joining us at MMM. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning creations! I absolutely love what you did with this!! The colours are amazing!! Thanks so much for adding it to our challenge at MMM

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszne! piękny kolor i doskonała wydajność! Спасибо,что творите с Избушкой Бабы-Яги!

    OdpowiedzUsuń
  7. Чудесная работа! емкая, многодельная, невероятно красивая)) Большое спасибо, что вдохновились нашим заданием, Избушка бабы Яги.

    OdpowiedzUsuń
  8. Потрясающее, многодетальное, воздушное и чарующее панно! Спасибо, что творите с Избушкой Бабы Яги!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)