Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 30 października 2016

BOO

Witajcie!
Dzisiaj Halloweenowy weekend i mam dziś okazję gościć na blogu Mixed Media World. Przygotowałam pracę zgodną z tematem aktualnego wyzwania - Altered Art. Oczywiście nie mogło być inaczej - zalterowałam puszeczkę bo jak już wiecie, uwielbiam alterować puszki po rybkach...
:D
Postanowiłam wykorzystać świetne Halloweenowe tekturki od SnipArt i zrobić z niej Halloween'ową ozdobę... 
Dodatkowo, wykorzystałam stary, miedziany drucik, wyciągnięty z jakiegoś silniczka i zrobiłam z niego straszne drzewo, na którym przysiadły nietoperze (ruszają się jak się lekko ruszy puszką)... Odrobina gazy, garść sizalu, łyżeczka mediów, kilka kropel brokatu i ozdoba gotowa!
:)

8 komentarzy:

  1. Ty mówisz: Boo, ja mówię: Aaaaaaa ;) Śliczna (wcale niestraszna i wcale się nie boję takich przerażających dyni i jednookich pająków) ;) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I kto by pomyślał, że jeszcze niedawno mieszkały tam szprotki czy jakieś inne rybki 😊 cudowna praca 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. A fabulously spooky project with so much detail. Thank you so much for taking part in this months mixed media monthly challenge. Clare DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój styl!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I świetnie Ci to alterowanie rybnych puszek wychodzi!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca! Rewelacyjnie zmediowana!!! Dziękuję za udział w zabawie sklepu Miszmasz Papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIesamowity klimat!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)