Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 20 września 2016

GDT Scrapki-wyzwaniowo

Hej, hej!
Kilka dni temu, miałam przyjemność gościć ze swoimi pracami na stronach skandynawskiego czasopisma internetowego The Paper Crafting, a dzisiaj goszczę na blogu Scrapki-wyzwaniowo. Specjalnie na tę okazję, przygotowałam pracę na trwające wyzwanie "STARS".
 Moja praca, to zawieszka gwiazda ze sporą ilością warstw, tekstur i brokatu, w której użyłam die-cuts'ów z kolekcji Illumination, Thoughts Keeper i Solumates od 7 Dots Studio. Dodatkowo, użyłam stempla z napisami z kolekcji Cold Country oraz kilka naklejek z kolekcji Nature Walk.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów...
:)
Scrapki-wyzwaniowo dziękuję za gościnę, a swoją zawieszkę zgłaszam na:

 

Pozdrawiam!
:)

10 komentarzy:

  1. Świetna, bardzo klimatyczna praca. :) Dzięki za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca! Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna praca dziekujemy za udział w Retromanii !. Nie jestem wielką fanka aniołków ale w tej pracy bardzo ładnie pasuje. Podobaja mi sie kolory i teksturki bardzo bardzo fajna praca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko, jestem zachwycona :) Dziękuję za udział w wyzwaniu OLGA DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna gwiazda:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca . Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna, podziwiam i przestać nie mogę... :) dzięki za wspólną zabawę z Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Dziękujemy za zabawę z Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny aniołek! świetna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)