Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Sierpniowy ślub...

Witajcie!
Dzisiaj Skarbnica Pomysłów zaprasza na kolejne wyzwanie - "Sierpień w rozkwicie", gdzie warunkiem jest użycie w pracy ręcznie robionego kwiatka...
:)
 Sezon ślubny zbliża się ku końcowi, więc postanowiłam przygotować jeszcze jedną ślubną kartkę w nietypowych kolorach, z moimi ulubionymi ptaszorkami... 
Tym razem zrobiłam kartkę z przewagą koloru zielonego i użyłam w niej papierów AltairArt - zielonego z małego bloczka z kolekcji Ever and Always oraz delikatnego papieru w różyczki - 03/04, z kolekcji Body and Soul.
Mój ręcznie robiony kwiat, to kwiat zrobiony na szydełku, na którym nakleiłam kwiat papierowy...
 Dodatkowo, w pracy użyłam tekturki Miszmasz - Chaber, Magika oraz dwustronnej taśmy dystansowej.
 Kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie z gościem #55 w Rapakivi - Moodboard

- Miszmaszowy Fan Tekturek - SIERPIEŃ

- Wyzwanie #10 w Przydasie Pasjonaty - "Wakacyjny moodboard" 
https://przydasiepasjonaty.blogspot.co.uk/2016/07/wyzwanie-10-wakacyjny-moodboard.html

Pozdrawiam
:)

6 komentarzy:

  1. Idealna praca, jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, lekka kompozycja. Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca ❤ Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Piękne szydełkowanie:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)