Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 13 sierpnia 2016

Ja Ciebie chrzczę...

Hej, hej!
Dzisiaj kolejny raz inspiruję na blogu SnipArt i aby dać Wam jeszcze odpocząć od moich mediowych projektów, mam dla Was kolejną kartkę.
:)
 Tym razem jest to kartka na chrzest chłopca, z niebieskim ubrankiem z masy MS. Ubranko, umieściłam w małej tekturkowej ramce "Wiosna". Kwiatuszki na ramce zagruntowałam białym gesso, a następnie pomalowałam niebieskimi farbkami oraz wytuszowałam niebieskim i białym kredowym tuszem. Środeczki zrobiłam ze szklanych mikrokulek...
 Kartkę ozdobiłam bukietem kwiatów, a także napisem "Ja Ciebie chrzczę" oraz zawijaskowymi ornamentami...
 Kartkę zgłaszam na:

- Wyzwanie #56 w Namaste - "Tekturki"
http://swiatnamaste.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-56-tekturki.html
Pozdrawiam
:)

3 komentarze:

  1. Piękna,delikatna karteczka:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) dziekujemy za wspolna zabawe z Namaste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)