Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 10 sierpnia 2016

Art Journal 12/2016 - Perfect Time

Hej, hej!
Dawno nie robiłam journala, więc dzisiaj mam dla Was kolejną stronę mojego Art Journa,a.
Tym razem jest to strona nieco postarzona, w klimacie Vintage.
 Wykorzystałam w nim kilka papierów AltairArt. Baza to papier Holy Mountains 09/10 oraz Verloren z kolekcji SnakeSkin. Dodatki wycięłam z papierów: Skies z kolekcji SnakeSkin, The Old Cottage z kolekcji Holy Mountains, oraz jeszcze jednych deseczek - Time z kolekcji Foggy Dew, a także Cold z kolekcji Between Night and Day
Kolejne dodatki, to naklejki 13arts, sznurek, papierowe kwiaty i róże na tiulu oraz kilka motylków...
Pracę zgłaszam na:

http://infoscrapkowo.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-8-z-moodboard.html
Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. och jaka piekna:)! pozdrawiam cieplutko Madziu dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu organizowanym przez Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny vintagowy wpis. Taki trochę jakby podróż w czasie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wpis :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie artjournal to nadal czarna magia, nie mniej jednak, dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)