Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 29 lipca 2016

Sweet Summer - GDT TricksArt

Kolejna moja praca dla TricksArt, to ramka z pszczołą...
Ogólnie, boję się owadów gryzących, żądlących i ssących, ale ta pszczoła wyjątkowo mi się spodobała, więc postanowiłam się przełamać i zrobić z nią pracę, która lęk mój osłabi...
:D
W tą pracę, świetnie wpasowały mi się też ozdobne bordery i napis Sweet Summer, trybiki i maska "Plaster miodu", a jako bazę, użyłam papieru "Wschód Słońca"...
:)
Ramkę zrobiłam z podkolorowanych szpatułek laryngologicznych,a media, które użyłam, to media 13arts - czarne gesso i złoty splash, Pentart oraz Daily Art.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów...
:)

I zapraszam Was na kolejną, ostatnią pracę dla TricksArt
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)