Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 29 lipca 2016

Shadowbox z ważką - GDT TricksArt

Witajcie!
Dzisiaj mam zaszczyt być gościem na blogu TricksArt i co prawda, tam zobaczycie 3 moje prace w jednym poście, ale na moim blogu, będziecie mogli zobaczyć więcej szczegółów i każdą pracę w osobnym poście..
:)
Jako pierwszą, mam dla was pracę z ważką, która ogromnie mi się podoba. Zresztą, zobaczycie na kolejnej pracy, że owady TricksArt szczególnie przypadły mi do gustu...
:D
W tej pracy, oprócz ważki, użyłam również tła kwadraty, jednej z ramek z zestawu oraz napisu beautiful moment.
Shadowbox, wykonałam z puszki po rybkach, używając do tego, mediów głownie od 13arts - czarne gesso, farbki: metallic violet, metallic yellow, metallic green, złoty tusz splash oraz złote mikrokulki i kolorowe miki wpłatkach - zielona, fioletowa i miedziana... 
Jeśli macie ochotę, zerknijcie na szczegóły...
:)
Shadowbox z ważką, zgłaszam na:

- Wyzwanie #7 w Studio75 - "Praca bez kwiatów z co najmniej jednym słowem"

A za chwil kilka, zapraszam Was na post z kolejną pracą dla TricksArt
:)

Pozdrawiam
:)
eMKa

2 komentarze:

  1. Piękna praca sliczne kolory i detale! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia :)
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie zmediowana, z fantastycznymi detalami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)