Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 29 lipca 2016

Sea Stories - GDT TricksArt

I kolejna,
ostatnia moja praca dla TricksArt, w ramach gościnnych występów, to morski, wakacyjny obrazek z latarnią odbita z maski...
Do mediowania, użyłam białego gessa, niebieskich farbek i mgiełek 13arts w kilku odcieniach, shiny powders oraz złotego splasha... Na dnie morza znajdziecie kilka muszelek, podrdzewiałą kotwicę oraz ośmiornicę, którą wykonałam z masy MS, według kursu Gabrielle. Dołożyłam jeszcze kilka kamyczków, kilka stempli, sznureczek... i gotowe!
:) 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów...
Tą pracą kończę gościnne występy w TricksArt i ogromnie dziękuję sklepowi za możliwość gościny na Waszym blogu!
 :)
Pracę zgłaszam na:

- Wyzwanie "Zainspiruj się!"  #19 na blogu Pomorze Craftuje - "Wakacje nad wodą"
http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-zainspiruj-sie-19-wakacje-nad.html
Do zobaczenia!
eMKa
:)

3 komentarze:

  1. Absolutnie fantastyczna praca, jestem zachwycona ośmiornicą! :D pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu PC

    OdpowiedzUsuń
  2. Macki super, cała praca śliczna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)