Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 28 lipca 2016

Oszukany zegar - zawieszka

Witajcie!
Na moją dzisiejszą inspirację dla Skarbnicy Pomysłów, przygotowałam romantyczną zawieszkę - taki troszkę, szukany zegar...
;)
 Bazę z beermaty, pokryłam białym gesso, a następnie pomalowałam farbkami 13arts: Matte Raspberry, Matte Lemon, Matte Pink oraz metalicznymi farbkami w tych samych odcieniach. Następnie, przy pomocy maski "Róża" i pasty strukturalnej, odbiłam wzór i zembossowałam go na różowo. Po wyschnięciu nakleiłam wycięty wykrojnikiem zegar, który wcześniej również pokryłam gesso oraz Inką Gold w kolorze Platynowym. Na koniec dołożyłam tekturkę ze ślicznymi ptaszorkami oraz ułożyłam bukiety, kwiaty przyklejając Magikiem. Na listki, użyłam papieru Springtime z kolekcji Foggy Dew od AltairArt.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów...
:) 
 Swoją pracę, zgłaszam na:

http://bialekruczki.blogspot.ie/2016/07/wyzwanie-6-kwiaty-i-tekturka_15.html
Pozdrawiam
:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantyczny zegar, pięknie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oszukany czy nie - zegar jest piękny :) Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca! Dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)