Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 19 lipca 2016

Na zawsze razem...

Witajcie!
Dzisiaj, postanowiłam zrobić sobie mała odskocznię od mediów i dla AltairArt przygotować zwykłą kartkę, z papierów w kolorach miłości, którą podarować można na ślub lub rocznicę...
Przypadkiem też, wpasowałam się w kolory z palety, z naszego nowego wyzwania, na które serdecznie zapraszam...
:)
Użyłam w niej papierów z nieco starszych kolekcji - papieru w nutki Flesh and Blood oraz Wings of Summer. Dodatkowo, użyłam arkusza ecru w drobne kropeczki z kolekcji Ever and Always. Czerwone kwiaty, wycięłam z jednego z papierów z kolekcji Holy Mountains, a napis z tego paska z napisami... 
Kartkę zgłaszam na:



(czerwony-zielony-żółty)

Do zobaczenia!
:)

11 komentarzy:

  1. piękne.... kolorki i kompozycja.... ech, cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna i klimatyczna, bardzo mi się podoba, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu PaperPassion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ze piekne kartki robisz!!! Dla mnie jesteś mistrzynią!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki i kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka, urocze ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, a kolory faktycznie piękne :)
    Dziękuję za udział w zabawie Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca:) Jest piękna ! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet. Serdecznie pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i romantyczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet - ślub, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna karteczka. Strasznie podoba mi się jej kolorystyka i sam klimat. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję w imieniu całego zespołu i życzę powodzenia. Pozdrawiam MargoLa

    OdpowiedzUsuń
  10. Kompozycja - bez zarzutu, kolorystyka - cudna, fajnie dobrane motywy - brawo! Dziękuję za udzial w wyzwaniu sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)