Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 16 lipca 2016

Gościnnie dla Miszmasz Papierowy

Witajcie!
Zostałam wyróżniona jako Fan Miesiąca na blogu Miszmasz Papierowy i dzisiaj, mam przyjemność być gościem na tymże blogu...
:)
Z tej okazji, przygotowałam małe płótno malarskie, które ozdobiłam tekturkami Miszmasz oraz nieco zmediowałam... Użyłam tekturek: ażurowego serduszkowego tła, wiosennej gałązki z kwiatuszkami i owalnego ornamentu... 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów...
:)

5 komentarzy:

  1. wow, ileż detali, elementów, jak piaskowo i lekko i cudownie! Dziękuję za udział w wyzwaniu BeeScrap!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach alez on jest cudowny! I ten zegar tak misternie wetkniety! Dziękuję za udział w wyzwaniu BeeScrap!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogato w warstwy i detale! Fajnie zagospodarowałaś powierzchnię, lubię takie niekonwencjonalne prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)