Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 1 czerwca 2016

Kartka na roczek chłopca

Hej, hej!
Czerwiec, to miesiąc, na który najbardziej chyba czekają dzieci, więc Skarbnica Pomysłów, zaprasza dziś na nowe wyzwanie...
ŚWIAT DZIECKA
:)
Postanowiłam wykorzystać świetne, kropkowe papiery w różnych kolorach i przygotować kartkę na roczek. Użyłam głównie papierów AltairArt: niebieskie i zielone kropeczki z bloczka Ever and Always, żółte kropki Stars oraz granatowy papier z kolekcji Night and Day. Z paska od tej samej kolekcji, wycięłam też banerki. Dodatkowo, użyłam papieru w paseczki - Śnieżny dzień 01 od Bee Scrap (zrobiłam z niego napis oraz gwiazdki), a także arkusz RED od UHK (na gwiazki). Do klejenia, użyłam Magika oraz dwustronnej taśmy dystansowej i kosteczek, a brzegi potuszowałam cytrynowym, miętowym i niebieskim tuszem LM.
Kartkę zgłaszam na:

http://madebyjanet.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-majowe.html
Do zobaczenia!
:)

5 komentarzy:

  1. Świetna , kolorowa i radosna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eco-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziakowa, śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)