Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 28 czerwca 2016

Best Wishes...

Witajcie!
Dzisiaj, w końcu odrobinę chłodniej i można złapać oddech, a przy okazji obejrzeć kilka zdjęć kartki dla pewnego Norwega, którą przygotowałam jako inspirację dla Skarbnicy Pomysłów...
:)
 Do zrobienia jej, użyłam papierów AltairArt: Holy Mountains 09/101, Holy Mountains 01/02 Floor, obie strony jasnych desek z bloczka Dreams Come true, Time z kolekcji Foggy Dew, Lost in space z kolekcji Falling Stars. Tagi, wycięłam z Lost in space i z Eternal Tree, a proporczyki, z tego paska
Kolejne warstwy, kleiłam na taśmę dystansową. Dodatkowo użyłam kleju Magik oraz lnianego sznurka.
 Kartkę zgłaszam na:

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-tematyczne-stempel.html

Pozdrawiam
:)

2 komentarze:

  1. Super kartka dla Pana ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)