Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Be Happy z Eko-Deco

Witajcie!
Dzisiaj mam przyjemność, zaprosić Was na moje wyzwanie do Eko-Deco.
Mam tam dla Was paletę kolorów...
Jaką...? Zajrzyjcie koniecznie na bloga Eko-Deco
:)
Sama, przygotowałam do niej taką, mediową pracę, w której użyłam ażurowego tła, serduszkowej ramki i napisu "be happy" od Eko-deco...
Duże kwiaty, zrobiłam z fioletowej pianki foamiran, dodałam także motylki z różnych pasków AltairArt. Dodałam jeszcze kilka migoczących cekinków, pręciki, listki i gotowe...
:)
Serdecznie zapraszam na wyzwanie w Eko-Deco, a swoją pracę, zgłaszam na:

- wyzwanie w Craftowym Ogródku - "Praca z kwiatami"
- Wyzwanie #83 w 123scrapujTY - "Dowolna praca z użyciem co najmniej 3 mediów"

Pozdrawiam
:)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna, wiosenna kartka :) Fajnie, że bawisz się z Craftowym Ogródkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w zabawie z 123scrapujTy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)