Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 10 czerwca 2016

Art Journal 9/2016 - BELIEVE

Hello!
Dzisiaj mój dzień inspiracji na blogu AltairArt.
 Niedawno, ktoś napisał mi kilka miłych i budujących słów na temat mojego journal'a, a zarazem przypomniała mi ta osoba o tym, że dawno nie robiłam journal'a, więc dzisiaj jest...
Kolejna strona journal'a... Mamy czerwiec, miesiąc mocno związany z dziećmi, więc i moja praca - choć nietypowa, również związana jest z dziećmi...
:)
Użyłam jasnych deseczek z kolekcji Dreams Come True, Creme Brulee z kolekcji Between Night and Day oraz Black Planet z kolekcji Hoist The Colours. Motyle wycięłam z paska Body&Soul oraz z paska z kolekcji Made of Stars. Do postarzenia korony, użyłam złotego tuszu Splash oraz Inki Gold, w kolorach Magenta i Steelblue. Złotym Splash'em przeciągnęłam też zegar, pomalowany wcześniej czarnym gesso.
Pracę zgłaszam na:

- Retromania 16
http://retrokraftshop.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-challenge-retromania-16.html
 
Do zobaczenia!
:)

7 komentarzy:

  1. Pięknie skomponowana i przemyślana praca.
    Korona jest po prostu cudowna!
    Dziękuje za udział w Wyzwaniu RKS
    "Retromania 16". Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  2. A lovely project. The little girl wearing the crown is just adorable!

    Thank you for joining us at Mixed Media Mojo.

    Good luck with your challenges

    OdpowiedzUsuń
  3. what a great project thanks for sharing it with us on Mixed Media Mojo
    Barb Housner (DT)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful journal, thank you for joining us at Mixed Media Mojo! Deb xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękna kompozycja, super efekt. Dzięki za udział w Retromanii. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful creation! Thank you so much for playing along with Mixed Media Mojo!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo! bardzo mi się podoba jak pokryłaś mediami zegar :) Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)