Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 19 czerwca 2016

Art Journal 11/2016 - Don't forget to fly

Hej, hej!
Dzisiaj mam przyjemność wystąpić jako Gościnna Projektantka na blogu "od A do Z".
Przygotowałam mediową stronę art journal'a. Ze sklepu, wykorzystałam stemple z zestawu "Don't forget to fly" Finnabair, świetną metalową stalówkę, maskę zegar oraz trybikowy border.
Bazę zagessowałam białym gesso, nałożyłam wzór z maskek i z pomocą gel medium przykleiłam tektukę i zaczęłam zabawę z mediami. Użyłam mgiełek Pastel Turquoise, Pearl Turquoise Light, Chalk Yellow Amber od 13arts oraz Vanilla i Gold Pentartu. Motyla pokryłam Clear Gesso, a następnie Shiny Powder Green Blue, a stalówkę tuszami akloholowymi Pentart - Bronze, Mustard i Ranbow.

9 komentarzy:

  1. This is absolutely beautiful! Love your creation!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful colors and depth of your journal page. I love the clean and simple steampunk expression. Thank you for participating in SanDee&amelie's Steampunk Challenges. Hugs, Susan

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the sentiment! This is a lovely journal page - and all its dimension! Thank you so much for playing with us at The Mixed Media Monthly Challenge's 2nd Anniversary!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very pretty, love the colors! Thanks so much for joining us this month at the Mixed Media Monthly Challenge for our 2nd Anniversary Celebration!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! This is beautiful! Love the stamping, the colour scheme and all the layers! Thank you for joining in our challenge over at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra!!! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Studio SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny przekaz i wykonanie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieustająco się zachwycam wchodząc tutaj :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studia SZOK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)