Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 16 czerwca 2016

Art Journal 10/2016 - Dream On

Witajcie.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie strasznie mało motyli widać w ostatnich latach, dlatego chcę, aby na Waszych pracach, motyli nie zabrakło, więc zapraszam Was do zabawy z AltairArt, gdzie temat nowego wyzwania to...
Motyli Raj
:)
Przygotowałam kolejną...
"(L)Śniącą", mediową stronę journala, pełną motyli...
:)
 Jako bazę, wykorzystałam jeden z papierów z małego bloczka Sunrise (Sunrise (02)). Nie pamiętam czy już Wam kiedyś pisałam, ale papiery z tej kolekcji, świetnie nadają się dla osób, które nie potrafią, bądź boją się mediować, ale nie tylko
:)
Oczywiście, nadają się tez do mediowania i tak tez zrobiłam ja.
Najpierw odbiłam stemple z zestawu Dream On od Primy, w miejscu, w którym miałam zamiar mediować, nałożyłam przezroczyste gesso i pomalowałam trybiki czarnym gesso, a po wyschnięciu, małożyłam gel medium , szklane mikrokulki w dwóch rozmiarach oraz tekturkowe trybiki. Nie czekając aż gel medium wyschnie, zaczęłam mediować.
Użyłam mediow 13arts: Pearl Turquoise Light, Chalk Ultramarine, Pastel Turquoise, Pastel Lavender oraz Magic Color Duo Violet, a także Shiny Powder: Green Blue i Red Wine. Użyłam też różowej mgiełki domowej roboty oraz srebrnej mgiełki i mgiełki w kolorze modry ocean z Pentart. Po wyschnięciu, nadałam pracy połysku, używając Inki Gold w kolorach Magenta oraz Steelblue.
Na koniec przykleiłam motylki, wycięte z różnych pasków i papierów AltairArt.
:)
Swoją, mediową stronę, zgłaszam na:

http://studioszok.blogspot.ie/2016/06/wyzwanie-38-chlapnij-sobie.html


Pozdrawiam
:)

10 komentarzy:

  1. This is so pretty. I love all the colours and elements you have used to create such texture and dimension.
    Good to have you join us at Creative Artiste Mixed Media Challenge this month.

    Hugs Sheryl DT member xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card is divine, love the colours
    Thank you so much for entering our challenge over at Creative Artiste Mixed Media Challenge Blog, we hope to see you join in again...
    Hugs Rhonda DT & Owner xxx
    http://creativeartistemixedmedia.blogspot.co.uk

    Creative Artiste Challenge Blog
    creativeartistemixedmedia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A beautiful journal page. The colours are gorgeous and the arrangement of cogs and butterflies looks amazing.
    Thank you for joining in with the June challenge "Anything Goes" at Creative Artiste Mixed Media and good luck x

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoją pracą!!! wielkie WOW! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. GORGEOUS! all the little beads and texture are such a perfect touch. Thank you so much for playing with the Mixed Media Monthly Challenge!

    -Rachel
    rwkrafts.com

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO!!! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Studio SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca, ciekawe detale!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycająca! Motyle wymiatają! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studia SZOK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)