Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

wtorek, 10 maja 2016

Kartka na Komunię

Witajcie!
 Sezon Komunijny w pełni, więc dzisiaj - jako inspirację dla AltairArt, mam dla Was delikatną kartkę komunijną. Użyłam w niej uniwersalnych kolorów - beżu i bieli, dzięki czemu pasuje na komunię dziewczynki, jak i chłopca...
Użyłam papierów First butterfly z pięknej, pastelowej kolekcji Foggy Dew oraz arkuszu Ecru z nowej kolekcji - Ever and Always. Dodatkowo, użyłam białego papieru wizytówkowego.
:)
 Uwagę przyciąga złoty, błyszczący kielich z hostią. Umieściłam go w ramce, dodałam bukiety kwiatów, kilka błyskotek i napis...
 Kartkę zgłaszam na:

(wybrałam linię: Komunia - kwiaty - biały i użyłam tekturki - kielicha, z tego zestawu)
http://diytozts.blogspot.com/2016/05/7-wyzwanie-majowe-bingo.html

Pozdrawiam
:)

3 komentarze:

  1. Cudowna pamiątka komunijna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka komunijna! Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y. czyli zrób to sam i życzę powodzenia;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)