Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 25 maja 2016

Kartka - gorset - dla mężczyzny

Witajcie!
Pamiętacie kartkę gorset, która pokazywałam Wam jakiś czas temu...?
Dzisiaj mam dla Was podobny gorset, tylko zdecydowanie większy (format A4) i z nieco inną bielizną w środku...
Do zrobienia wierzchu gorsetu, użyłam tych samych papierów - Black Planet od AltairArt i RED od UHK
:)
 A jeśli chodzi o bieliznę... W tej kartce zdecydowanie stawiamy na... 
 ...kropeczki!
:D
Kartkę zgłaszam na:

http://studioszok.blogspot.ie/2016/05/wyzwanie-37-ale-numer.html

Do zobaczenia
:)

4 komentarze:

  1. Super jest mam i ja☺☺A gratulacje z wyzwania!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca! Bardzo pomysłowa forma :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna praca! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)