Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 23 kwietnia 2016

Z manekinem...

Witajcie!
Chyba Wam jeszcze nie mówiłam, ale strasznie polubiłam zabawę z puszkami bo można z nich stworzyć piękne rzeczy i dzisiaj, w ramach inspiracji dla SnipArt, mam dla Was kolejną, alterowaną puszkę...
 Tym razem delikatną, w stylu vintage, która świetnie sprawdzi się nie tylko, jako świetna pamiątka  ślubna, ale także jako ozdoba pracowni krawieckiej, ale również domu...
:)
Główny punkt, to manekin na lekko pochlapanym, postemplowanym tle, którego "ubrałam" w sukienkę z tiulu, organzy i koronki. Dookoła znajdziecie tiulowe zasłonki, które lekko rozchylają malutkie motylki, trochę dodatków retro - nożyce, szpuleczkę, motylowe skrzydła oraz piękne, tekturkowe kwiaty, które zagessowałam oraz pokolorowałam - na środki, dając złote mikrokulki. Na bokach, zobaczycie też śliczne ozdobniki, a całość dopełniają półperełki oraz malutka różyczka, w kolorze pudrowego różu, którą też lekko podkolorowałam. Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów...
:)
Media, które użyłam do zalterowania puszki, to media 13arts - białe gesso, gel medium, mgiełki (Chalk Dirty Pink, Pearl Pink, Pastel Pink, Chalk Yellow Amber, Pastel Carmel), oraz najnowszy produkt Shiny Powder (Wine Red Satin i Red Blue). Tekturkowe kwiaty pomalowałam farbkami Matte Pink, Matte Pistachio, Matte Lemon, Metallic Lemon i przetarłam tuszami Disstress. Dodatkowo, jako środki kwiatków, użyłam złotych mikrokulek, również z 13arts. 
Mam nadzieję, że nie zanudzam Was tymi puszkami...
;)
 
W pracy, użyłam:

http://snipart.pl/kwiaty-wiosna-zestaw-p-745.html  http://snipart.pl/manekiny-2szt-p-657.html  http://snipart.pl/ornament-1-2szt-p-317.html 
Pracę, zgłaszam na:

http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/04/april-challenge-tulle-reveal-1.html

http://13artspl.blogspot.com/2016/04/challenge-41-home-decor.html

http://retrokraftshop.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-challenge-retromania-15.html

Do zobaczenia!
:)

13 komentarzy:

  1. Faktycznie, mala puszeczka a robi duze wrazenie! Dziekuje za zabawe z 13arts, prosze dodac info - jesli to przegapilam to przeraszam - jakich produktow z 13arts uzylas, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zapomniałam podać produkty, których użyłam :) Dziękuję za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  2. Pięknie wyszła. Zainspirowałaś mnie do stworzenia swojej :D
    Dziękuje za udział w w Retromanii.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, naprawdę ma wyjątkowy charakter. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! Bardzo oryginalna i elegancka, skrzydełka jak u wróżki! Dziekujemy za dołączenie do wyzwania na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my this is so beautiful! Thank you for joining in with us at 13arts

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful project! I love it! Thank You for joining our challenge at Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous project! Thank you for playing with us at Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i bardzo pomysłowa praca :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna scena dla manekina! pozdrawiam w imieniu Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow! Love, love, love it!) Amazing project! Thanks for playing with us at Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)