Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 28 kwietnia 2016

Metalowa szkatułka

Witajcie!
Jak możecie zauważyć, ostatnio, polubiłam styl steampunk.
Jako inspirację dla Skarbnicy Pomysłów, dzisiaj też mam da Was coś w tym stylu. Tym razem przygotowałam szkatułkę, którą zmediowałam na efekt metalu. Użyłam trybikowych tekturek (tych i kawałka tej ramki), oraz różnych rodzajów mgiełek i złotego oraz srebrnego tuszu Splash.
Niestety, bardzo ciężko "ustrzelić" aparatem ten efekt, mimo wszystko - zapraszam do obejrzenia zdjęć
:)

Pracę zgłaszam na:

- MMW#13 - "Get in Gear"

- SanDee & amelie's Steampunk Challenges

Do zobaczenia!
:)

4 komentarze:

  1. Such a great treasure chest! Fab arrangement of the cogs and gears! And I love the antiqued look!
    Thank you for playing along with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  2. Fab project. Thank you for joining us at MMW

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous colors effects, many thanks for playing with us at SanDee&amelie's Steampunk Challenges!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great! Thank you for playing along with us at MMW!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)