Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 1 kwietnia 2016

Dla Ciebie - kartka urodzinowa

Hej, hej!
Skarbnica Pomysłów ma dla Was nowe wyzwanie i tym razem jest to "Urodzinowe BINGO"!
Ja, wybrałam linię
3 kwiaty - perełki - 3 warstwy,
i przygotowałam kartkę urodzinową dla dziewczyny niezbyt lubiącej kolor różowy, za to uwielbiającej jeans!
:)
Do koloru sukieneczki Łucji, którą pokolowałam na kolor jeansu, podpasował mi papier w niebieską kratkę z kolekcji Dreams Come True od AltairArt. Idealnie wręcz, zgrał się z nim kontrastowy żółty w kropeczki, czyli Lava z kolekcji Night and Day, również od AltairArt.
Tym razem, kartkę, ozdobiłam kupnymi kwiatuszkami w pasujących odcieniach, koloru niebieskiego i żółtego. Dodałam jeszcze malutkiego, niebieskiego motylka oraz napis z wykrojnika i perełki w podobnych kolorach
:)
Dodatkowo użyłam Magika, taśmy dystansowej, dwustronnej oraz niebieskiego i żółtego tuszu.

Pracę zgłaszam na:

- Share Joy Challenge #29 - "Sketch and Colour Challenge"
http://sharejoychallenge.blogspot.com/
Do zobaczenia!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)