Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 16 kwietnia 2016

Art Journal 8/2016 - KEEP CALM AND DON'T GO CRAZY

Witajcie!
Zapraszam Was dzisiaj na bloga AltaiArt, tam czeka na Was nowe wyzwanie!
Temat bardzo ciekawy i fajny, należy zainspirować się pewną piosenką - jaką?
Koniecznie sprawdźcie na blogu AltairArt, ale najpierw, zerknijcie na moją pracę...
:D
Inspirując się piosenką, pierwsze co wpadło mi do głowy, to stworzyć kolejną stronę w moim Art Journal'u... Jako papier bazowy, użyłam papieru Lost in Time z kolekcji Falling Stars.
Przez maskę wypsikałam "pawie oczka", odbiłam kilka stempli, na środku przykleiłam wymalowane usteczka i gotowe!
:)
Do zobaczenia!
:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna i niezwykle optymistyczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Odlotowy ! Super :-) dziękujęza udział w wyzwaniu Scrapkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna strona;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)