Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 6 kwietnia 2016

Art Journal 7/2016 - TRUST

Witajcie!
Dzisiaj SnipArt zaprasza Was na nowe wyzwanie, łatwe i przyjemne bo z mapką, ale też z pewnym utrudnieniem... W pracy nie możecie użyć kwiatów papierowych, ani materiałowych!
Ja, dość wiernie odwzorowałam mapkę i przygotowałam kolorowa, choć jednak też nieco mroczną - ze względu na użycie koloru czarnego) stronę Art Journal'a
:D
Biały papier zmediowałam nowymi preparatami, dodałam zegar odbity na kolorowym papierze, trochę stempli i napis, który umieściłam w TEJ ramce...
Ramki też nie pozostawiłam "surowej", zamalowałam ją na czarno i obsypałam czarnym brokatem...
:)
W pracy użyłam:
http://snipart.pl/ramka-retro-2-p-296.html

Serdecznie zapraszam na wyzwanie, a swoją pracę, zgłaszam na:

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna strona. Nie wiem, czy bym powiedziała, że jest mroczna, ale na pewno nie naiwnie słodziutka. Coś w niej jest zadziornego i z charakterem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna - nie jest mroczna moim zdaniem - raczej niesie optymistyczne przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita praca|! Ale energetyczna! WOW. Z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis, bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)