Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 20 marca 2016

Wielkanocne jajo - gościnne występy

Witajcie!
Dzisiaj mam zaszczyt, gościć na blogu Manuny, gdzie serdecznie zapraszam
:)
Jako inspirację, przygotowałam Wielkanocną kartkę-jajo, do której świetnie nadał mi się ten motyl. Motyl, przysiadł na bukiecie z wiosennych, zrobionych przeze mnie kwiatów – narcyzów i krokusów. Jako tło kartki, wykorzystałam papiery AltairArt - Stars z kolekcji Between Night and Day oraz Event Horizon z kolekcji Made of Stars.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć szczegółów...
:)

4 komentarze:

  1. Super praca, piękne narcyzy! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki prezentują się na prawdę pięknie :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompozycja, kolorystyka - wszystko iście wiosenne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)