Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

niedziela, 27 marca 2016

Wielkanocna ozdoba

Witajcie w Wielkanocną Niedzielę!
:)
Na blogu SnipArt, jeszcze kilka dni, trwa koronkowe wyzwanie, więc i ja postanowiłam wykorzystać koronki. Mam  dla Was świąteczną ozdobę, która wykonałam z jednej z naszych pięknych, koronkowych serwetek oraz koronkowego borderu z zestawu.
:)
Na środku, uwiłam gniazdko z jajeczkami, które usadziłam na "koronie" z borderu, a dookoła niego, ułożyłam bukiet z wiosennych, ręcznie robionych kwiatów. Jeszcze kilka piórek, wstążeczka, świecidełka i ozdoba gotowa! Można postawić ją na Wielkanocnym stole, bądź powiesić na drzwiach, aby witała gości...
Jak widać, nawet z tekturek można zrobić piękną świąteczną ozdobę
:)

W pracy, użyłam:
   
Pracę zgłaszam na:

http://craftpassion-pl.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-22016-wielkanoc-challenge.html

http://eko--deco.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-wielkanocne-od-eko-deco.html

Wesołego Alleluja!
:)

7 komentarzy:

  1. Cudny wianuszek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wielkanocna ozdoba , dziękuje za udział w wyzwaniu eko-deco!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne gniazdko :) dzięki wielkie za udział w wyzwaniu Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalna praca! dziękuję za udział w wyzwaniu eko-deco

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze gniazdko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Excellent work thank you for your participation on eco deco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne gniazdko :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Eko-Deco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)