Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 16 marca 2016

Wielkanocna kartka tagowa

Witajcie!
Serdecznie zapraszam na blog AltairArt, gdzie dzisiaj rusza nowe wyzwanie - "Praca z tagiem"
:)
Ja, przygotowałam kartkę tagową o tematyce Wielkanocnej, dodatkowo - z użyciem taga z napisem "Smacznego Jajka", wyciętym z arkusza z Wielkanocnymi elementami do samodzielnego wycinania.
Główny papier, którego użyłam to Springtime z kolekcji Foggy Dew. Zrobiłam z niego dwie warstwy, a główną ozdobę kartki stanowi, kolorowany przeze mnie stempelek Łucja. Użyłam jeszcze - na ramkę, papieru Stars z kolekcji Between Night and Day
:)
Coś mnie wzięło w tym roku na ręcznie robione narcyzy i dzwoneczki bo wszystkie zrobione przeze mnie kartki Wielkanocne, zdobione są właśnie takimi kwiatami
:)
Żonkil, wpięty we włosy Łucji, wycięłam z arkusza z tagami Wielkanocnym
:)
Śliczna, czerwona pisanka, również pochodzi z arkusza z Wielkanocnymi dodatkami.
Kartkę, przewiązałam złotą wstążeczką
:)
Swoją kartkę tagową, zgłaszam na:

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-16-zonkile-i-tulipany.html


5 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczna i wesoła! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie! Bardzo mi się podobają te Twoje kwiaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny tag z moją ulubioną Łucją :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny tag :) ten stempelek jest uroczy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent, powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)