Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 5 marca 2016

Wielkanocna budka - gościnnie dla Rapakivi

Witajcie!
Tak się złożyło, że jakiś czas temu, wygrałam wyzwanie na blogu Rapakivi i w związku z tym, mam  dzisiaj przyjemność gościć na blogu.
A czeka tam na Was dzisiaj świetna, wiosenno-Wielkanocna paleta kolorów, w której przeważa kolor kraftowy i żółty. Postanowiłam przygotować do niej kartkę Wielkanocną w kształcie budki dla ptaków, wspierając się tym kursem
:)
Wszystkie kwiatuszki, oprócz różyczek (te były kremowe, tylko przerobiłam je na żółte), zrobiłam sama. O narcyzach, skąd pomysł na nie- wspominałam w poprzednim poście...
;)
Jakich dokładnie, materiałów użyłam na kartce, dowiecie się na blogu Rapakivi, a teraz zapraszam już Was na obejrzenie szczegółów mojej kartki 
:)



5 komentarzy:

  1. Ale cudo! Przepiękna praca. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna budka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzyni :) Piękny domek, ptaszek, kwiaty... Ach... Dziękuję że przyłączyłaś się do zabawy na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kunsztowna praca. Brawo, piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)